"Weest Optimistisch!"

Zaterdag keek ik een beetje verwonderd naar een billboard bij het NS-station in Haren, met daarop een illustratie van een hand met een bril, met daaroverheen de tekst “Weest Optimistisch”.
Ik moet zeggen, zo’n affiche maakt nieuwsgierig, en dat maakt dat je al gauw de vermelde website (www.rozebril.nu) bezoekt.
Gisteravond zag ik notabene ook een ster-spot van dezelfde club, dit keer met website www.optimistisch.nl.
Stuwende kracht achter dit initiatief blijkt een aantal mensen uit de ‘communicatiewereld’ te zijn. Die moeten dan wel een flinke pot geld achter de hand hebben, anders kun je toch niet door heel Nederland billboards plaatsen, en zo’n TV-spotje is ook niet goedkoop.
En of ze d’r wat mee bereiken….

rozebril

Dit bericht werd geplaatst in Opmerkelijk. Bookmark de permalink .

7 reacties op "Weest Optimistisch!"

  1. Gelkinghe zegt:

    Voor pessimisten valt het altijd mee.

  2. B-B@b zegt:

    Shit, da’s natuurlijk niet de bedoeling dat ik er zo negatief over denk.
    Dus even overnieuw:
    Hardstikke goed initiatief! De wereld zal worden als nooit tevoren!

  3. aargh zegt:

    Nounounou moetdatnou, en dan ook nog zo’n lelijk plaatje erbij!

  4. Gelkinghe zegt:

    Ik heb vandaag die roze bril even op mijn neus gezet en ik moet zeggen: het werkt. Ik zag inenen een heleboel minder. Uit mijn blikveld verdwenen Srebrenica, Rwanda, My Lai, Sobibor en Auschwitz en nog zo wat plaatsen meer.

  5. mel zegt:

    vroeg me al een tijdje af waar die posters op sloegen.

  6. peter zegt:

    Ik kan me niet voorstellen dat welgestelde mensen in dit land belangeloos met zo’n initiatief op de proppen komen. Ik denk eerder dat het propaganda van de regering is om zo op deze manier de burger nog meer een rad voor hun ogen te draaien, om hun eigen miskleunen te verdoezelen. Over een ding ben ik echter wel optimistisch en dat is http://www.jadakannie.nl!

Geef een reactie

